Tuesday, November 5, 2013

Final Year Project

Alhamdulillah semua bejalan lancar.

Setelah bertungkus lumus dan mengorbankan cuti summer merangkap Aidilfitri yg lps, final video dh siap. skrg nk tgu feedback dr kwn2 sume..n nk summaries blk feedback sume. hope that will be the last step.

I`m not sure samada aku boleh post the video here..maybe wait until everything complete, bru post la kot. Segan jgk nk post kt sni..sbb rasenye video tu sgt kurang bestnye. gaye cm syok sendiri pn ade jgk.hahaha. Tp, ape2 pn..ak dh buat byk research utk hasilkan video ni. Video ni bkn ikot suka2 hati ak je nk buat, tp dgn bukti2 and point2 kukuh menyokong semua point dlm video ni.

Alhamdulillah..Allah dh beri bantuan kpd aku melalui Suzuki Sensei. dialah yg menjaga aku sepanjang aku bergelar final year student ni. wpon dia ni bkn muslim, tp berkat doa, dia jnis yg sgt memahami. tambahan jgk, dia sdri pnah merasa jd foreign student ni. so, dia mmg tau la segala susah perit bergelar foreign student ni. Dengan bhsa jepun ak yg tunggang langgang sume ni, dia byk tlg aku personally. rasenye klo foreign student laen, kne mntk tlg kwn2..ataupun kne blaja sdri sedalam2nya utk siapkan thesis. ye la, nk tulis thesis dlm bhsa jepun ni bknnye sng. bhasa yg digunakan and all the words for thesis ni lain dlm penggunaan harian. aku ni, bhsa jepun harian pn tunggang tebalik ag. Alhamdulillah, Thank You Allah for Your help.

Yg tinggal skrg, feedback, completion of thesis dan juga beberapa kelas yg perlu aku lepas utk habiskan final year ak kt sni.

Doakan supaya segalanya berjalan lancar. Amin!

2 comments:

Didiey Fadhilah. said...

Kat sini cuti 4 hari, dari Deepavali sampai Maal Hijrah. Aku pun cuti buat fyp terus. Tetiba ko up entry fyp, zass lintasan insaf terus.


T__T

undrgnd said...

kne bekorban abes2 fyp ni..ak dh korban aidilfitri ak aritu..ckopla..haha